Karpaty Trophy 2013 Клуб Диагональ


Інформаційні
партнери:

Autopost - Закарпатський автожурнал

Лаборатория01 «Разработка и сопровождение интернет проектов»

Double RED

Технічні вимоги

Основні спрощені положення технічного регламенту ТР1

Група TР1 (Оригінал)


Визначення - Серійні легкові автомобілі колісної формули 4х4 і що мають як мінімум два місця для сидіння. Всі автомобілі повинні бути на обліку в органах дорожньої інспекції й мати державний номер і діючий талон технічного огляду.

Маса автомобіля - Маса автомобіля в групі ТР1 повинна бути не менш 800 і не більше 3500 кілограмів.

Двигун – Стандартний. Подача повітря у двигун: Ні за яких умов шноркель не може бути виведений або проходити через відсік екіпажу.

Система випуску відпрацьованих газів - Система випуску повинна бути в цілому стані й відповідати конструкції виробника.

Трансмісія - Дозволяється використання примусово та автоматично блокуємого диференціалу за умови, що його встановлення передбачено заводом виробником і автомобіль комплектується ним безпосередньо на конвеєрі. Заборонено мости з бортовими редукторами.

Підвіска - Заборонено застосування амортизаторів  підвіски, що збільшують хід.
Заборонено зміну стандартних крапок кріплення амортизаторів.  Заборонено застосування амортизаторів із зовнішніми розширювальними камерами.

Пружний елемент - Гвинтові пружини: Стандартні. Листові ресори: Стандартні. Торсиони: Стандартні.

Колеса й шини - Диски повинні бути тільки заводського виготовлення. Забороняється нарізка малюнка протектора шин. Дозволяється застосування тільки автомобільних пневматичних шин, зовнішній діаметр яких не перевищує: 33" за даними виробника. Ширина шини повинна становити не більше:11,5" . Дозволено застосування тільки грязьових шин, (типу mud terraіn) залишкова висота протектора повинна бути не менш 5 мм. Забороняються додаткові пристрої противосковзання (наприклад: ланцюга, спеціальні стрічки, що змінюють зчіпні властивості шини й т.п.) монтовані на колеса й шини.

Електроустаткування

Акумулятор - Марка і ємність акумуляторів вільні, однак їхня кількість, передбачена виготовлювачем, повинне бути збережене. Кожен акумулятор повинен бути надійно закріплений (як мінімум заводське кріплення), а його клеми закриті діелектричною кришкою (пластик / гума).

Світлотехнічне устаткування - Додаткове Світлотехнічне устаткування не обмежується. Штатне Світлотехнічне устаткування повинне перебуває в робочому стані як мінімум на момент передстартової технічної інспекції.

Кузов і рама - Дозволяється установка верхніх багажників. Дозволяється установка кронштейнів для зовнішнього кріплення запасного колеса, за умови, що ці кронштейни не є травмо небезпечним для навколишніх.  Колеса на машині (шини разом з дисками), побачивши  зверху, повинні бути закриті крильми або розширниками арок по всій їхній ширині й довжині. Установка розширників повинна бути травмо небезпечним.

Захист кузова й бампер - Дозволяється застосування запобіжної дуги (кенгурин). Ця дуга повинна кріпитися на рамі або бампері.
Бампер: дозволяється змінювати бампер. Конструкція й матеріал бампера не обмежуються.
Увага! На всіх конструкціях заборонені  травмо небезпечні виступаючі гострі деталі, що можуть нанести ушкодження навколишнім.

Лебідка й додаткове устаткування - Дозволяється установка не більш ніж однієї лебідки.
Забороняється використання побутових і будівельних мотузок, строп, подовжувачів, шаклів і т.д.

Основні спрощені положення технічного регламенту ТР2

Група TР2 - підготовлені позашляхові автомобілі (Модифіковані)


Визначення - Серійні позашляхові автомобілі колісної формули 4Х4, що мають як мінімум два місця для сидіння й спеціально підготовлені для участі в змаганнях з трофі-рейдам.
Всі автомобілі повинні бути на обліку в органах дорожньої інспекції й мати державний номер, що діє талон технічного огляду.

Маса автомобіля - Маса автомобіля повинна бути не менш 1200 і не більше 3500 кг.

Двигун - Дозволяється застосування будь-яких бензинових або дизельних двигунів, установлюваного виробником на одну з модифікацій даної моделі автомобіля.

Система випуску відпрацьованих газів - Вихлопна труба повинна закінчуватися в задній частині автомобіля за заднім мостом.

Мости - Дозволяється застосування блокуємого диференціалів. Немає обмежень на тип і принцип роботи використовуваного блокуємого диференціала, а також на їхню кількість.
Дозволяється застосування мостів з бортовими редукторами за умови що діаметр шин не перевищує 33".

Підвіска - Дозволяється вертикальне переміщення крапок кріплення підвіски до кузова, рамі або мостам. Дозволяється зміна величини ходу підвіски. Перенос ресор на міст і навпаки.

Пружні елементи - Гвинтові пружини: без обмежень. Листові ресори: без обмежень. Торсиони: без обмежень.

Амортизатори - Дозволяється встановлювати не більш ніж по двох амортизатори на одне колесо. Дозволяється перенос штатних крапок кріплення амортизаторів.

Колеса й шини - Дозволяється застосування тільки автомобільних пневматичних шин, зовнішній діаметр яких не перевищує: 36" за даними виробника. Ширина шини не більше:  12.5" . Забороняється нарізка малюнка протектора шин. Дозволяється застосування систем зміни тиску в шинах. Забороняються додаткові пристрої проти ковзання встановлювані на колеса й шини.

Електроустаткування:

Акумулятор - Дозволяється установка не більше двох акумуляторів. Акумулятори повинні бути надійно закріплені, а клеми закриті діелектричною кришкою.
Світлотехнічне устаткування - Додаткове Світлотехнічне устаткування не обмежується. Штатне Світлотехнічне устаткування повинне перебуває в робочому стані як мінімум на момент передстартової технічної інспекції.

Кузов, рама й захист - Дозволяється зміна відстані між кузовом і рамою автомобіля (ліфт кузова), не більше ніж на 76 мм / 4".

Зовнішній вигляд - Матеріал зовнішніх панелей кузови не може бути змінений від стандартного.

Крила й колісні арки - Дозволяються необхідна зміна колісних арок для установки коліс більшого діаметра. Колеса повинні бути закриті крильми або розширниками арок. Установка розширників повинна бути травмо безпечними.

Бампер і зовнішні додаткові захисні пристрої - Без обмежень. Однак їхня установка повинна бути травмо безпечна.
Пороги - Дозволяється обрізати пороги кузова. Дозволяється посилення порогів без обмежень.

Лебідка - Дозволяється обладнати автомобіль, не більш ніж двома лебідками будь-яких типів.

Основні спрощені положення технічного регламенту ТР3

Група TР3 - Спеціальні позашляхові автомобілі


Визначення  - Позашляхові автомобілі колісної формули 4Х4, вільної конструкції або оригінальні автомобілі на базі серійних, що відповідають вимогам даної групи. Обов'язкова наявність кабіни з як мінімум двома місцями для сидіння.

Тип - Автомобілі Групи ТР3 діляться на наступні типи:
- автомобілі-прототипи вільної конструкції.
- серійні автомобілі, у яких зміни по підвісці, трансмісії або кузову, перевищує межі дозволених змін для Групи ТР2; (Модифіковані)

Маса автомобіля - Маса автомобіля повинна бути не менш 1200 і не більше 3500 кг.

Двигун - Без обмежень.

Система випуску відпрацьованих газів - Конструкція системи випуску вільна, однак ні за яких умов елементи системи не можуть проходити через відсік екіпажа.
Вихлопна труба повинна закінчуватися в задній частині автомобіля за заднім мостом.

Колеса й шини - Допускається застосування пневматичних шин, зовнішній діаметр яких не перевищує 40" за даними виробника.  Ширина шини повинна становити не більше 15".
Забороняються додаткові пристрої проти ковзання встановлювані на колеса й шини.

Акумулятор - Допускається установка не більше трьох акумуляторів, підключених до електросистеми автомобіля. Допускається установка акумулятора в кабіні.

Світлотехнічне устаткування - Світлотехнічне устаткування не обмежується.

Паливний бак - Будь-які паливні баки повинні бути відділені від відсіку екіпажа пожежозахисною перегородкою.

Кузов і рама - Заборонено рами зчленованої конструкції.

Зовнішній вигляд - Зовнішні панелі кузова повинні бути виконані із твердого непрозорого матеріалу. Кузов повинен повністю закривати всі механічні компоненти, видимі зовні.

Крила й колісні арки - Колеса (шини разом з дисками), побачивши  зверху, повинні бути повністю закриті крильми або розширниками арок. Конструкція крил або розширників повинна бути травмо безпечними.

Бампер і додаткові захисні пристрої - Без обмежень. Виключені травмо небезпечні виступаючі деталі.

Лебідка й додаткове встаткування - Дозволяється обладнати автомобіль більш ніж двома лебідками з будь-яким силовим приводом.
  Karpaty-Trophy Mud Way - Закарпатский оффроуд клуб
Создание и поддержка vtcomp.net




ok